قیمت، خرید و مشخصات فنی پرینتر لیزری HP Neverstop Laser MFP 1200a
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر لیزری سه کاره اچ پی HP Neverstop Laser MFP 1200a بر اساس نیاز بسیاری از کاربران به صورت سه کاره با قابلیت های پرینت، اسکن اسناد و کپی عرضه شده است. از ویژگی های مهم این چاپگر این است که نیازی به تعویض تونر کارتریج ندارد و شما دیگر دردسر تعویض یا شارژ کارتریج را نخواهید داشت. برای اشنایی بیشتر با این پرینتر محبوب می توانید نقد سایت ایده برتر پارسیان و اداری کالا را مطالعه نمایید.

اداری کالا:

همانطور که از عنوان این چاپگر پیداست، با خرید آن درواقع شما سه دستگاه با کارآیی متفاوت را بصورت یکجا در اختیار داشته و دیگر نیاز به صرف هزینه های سنگین برای دسترسی به هریک از قابلیت های چهارگانه فوق نخواهید داشت، از سوی دیگر به دلیل بهره مندی اچ پی 1200a از سرعت و کیفیت بالای چاپ و همچنین ابعاد قابل حمل آن، این دستگاه بهترین گزینه برای مصارف چاپی نیمه سنگین یا حتی با تیراژ بالا و با کارآیی محیط های خانگی، اداری و شرکتی می باشد.

چاپگر مدل 1200a از لحاظ مشخصات ظاهری دارای ساختاری مقاوم و مستحکم در ابعاد (380x293x287) میلی متر و 8.7 کیلوگرم وزن فضای کمی از محیط کاری شما را اشغال می کند و تجهیز به کنترل پنلی به اندازه (32x32) میلی متر از نوع (LED) حاوی آیکون نمایشی نوع LCD جهت مدیریت آسان امکانات دستگاه، زیبایی خاصی به ظاهر آن بخشیده است.

همچنین از دیگر امکانات این پرینتر می توان به پورت های اتصال (High-Speed USB 2.0) جهت ارتباط با رایانه، سینی ورودی کاغذ در نمای جلویی دستگاه، پاکت بارگیری شارژ از طریق ورود تونر کارتریج در سمت راس و همچنین پشتیبانی از قابلیت (Mobile Printing)  و فناوری (HP Auto On/Off) اشاره کرد.

 مشخصات پرینت:

چاپگر چند کاره اچ پی (1200a) در مشخصات فنی عملیات پرینت، با اتکا بر فناوری لیزری مختص چاپ تک رنگ یا سیاه سفید اسناد و مدارک شما طراحی و تولید شده است که با سرعت 21 برگ در دقیقه با رزولوشن (600x600x2) dpi و همچنین با صرف مدت زمان تنها 7.6 ثانیه برای اولین چاپ خروجی به عنوان یکی از مدل های پرسرعت و محبوب در بین دستگاه های سری مشابه خود شناخته می شود، این چاپگر ضمن بهره مندی از پردازنده ای 500 مگاهرتزی دارای حافظه ای به میزان 64 مگابایت می باشد، توان کار ماهانه پرینتر 1200a به ظرفیت 20 هزار برگ تعیین شده و ظرفیت سینی ورودی کاغذ آن حداکثر به میزان 150 برگ و ظرفیت سینی خروجی آن تا 100 برگ تعبیه شده است.

ایده برتر پارسیان:

  • سهولت در استفاده از تونر کارتریج با کیفیت

پرینتر اچ پی مدل HP Neverstop Laser MFP 1200a مهم ترین دغدغه کاربران یعنی تعویض کارتریج ها و زمانی که برای آن به هدر می رود را کاهش داده است و کیت بازیابی مخصوصی برای این چاپگر در کنار سرنگ غول پیکر پلاستیکی در نظر گرفته است. این سرنگ پلاستیکی در جایگاه مخصوصی در داخل پرینتر قرار گرفته و با فرو رفتن در درگاه، جوهر را به ماشین تزریق نموده و از این طریق باعث انجام عملیات می شود. لازم به ذکر است در این پرینتر سه کاره لیزری مشکی از کیت های HP 103A با ظرفیت 2500 برگ و HP 103AD با ظرفیت 5000 برگ می توان استفاده کرد و برای هر بار تعویض سرنگ تنها در 15 ثانیه می توان این کار را انجام داد.

  • گنجایش کاغذ مناسب کارهای روزمره

 پرینتر لیزری HP Neverstop Laser MFP 1200a دارای یک سینی 150 برگی است و شما می توانید از کاغذ های معمولی در سایز A4 و پاکت های نامه به عنوان کاغذ ورودی در این پرینتر چند کاره اداری استفاده کنید. این میزان ظرفیت کاغذ برای مصارف خانگی که روزانه با حجم کاری سبک مواجه هستند مناسب می باشد. همچنین می توان از آن در ادارات کوچک و محیط های کاری جمع و جور از نظر حجم کار استفاده کرد.

  • بهره مند از سخت افزار قدرتمند

از لحاظ سخت افزاری نیز پرینتر چند کاره اچ پی HP MFP 1200a وضعیت مناسبی دارد و به یک پردازنده 500 مگاهرتزی و حافظه 64 مگابایتی مجهز است. این مشخصات به معنای این هستند که در حین کار کردن با آن با مشکلاتی همچون هنگ کردن یا کند شدن سیستم مواجه نخواهید شد و می توانید کارهای خود را با سرعتی مطلوب پیش ببرید.

  • امکان پرینت از فایل های فلش مموری

پورت2.0   USBتعبیه شده بر روی بدنه پرینتر لیزری اچ پی HP MFP 1200a قابلیت اتصال به کامپیوتر، لپ تاپ و دستگاه های دیجیتال را از طریق کابل نیز فراهم می کند. از این پورت USB برای اتصال فلش مموری به پرینتر و چاپ مستقیم فایل های ذخیره شده بر روی آن می توان استفاده کرد. در این حالت نیازی به اتصال دستگاه پرینتر به کامپیوتر نیست و عمل چاپ از روی فلش مموری به صورت مستقیم انجام می شود.

برای دریافت قیمت و اطلاع از نحوه خرید پرینتر لیزری HP Neverstop Laser MFP 1200a می توانید با شماره مندرج در سایت ایده برتر پارسیان تماس حاصل فرمایید. کارشناسان با تجربه این شرکت آماده راهنمایی شما در این باره هستند.




:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 26 خرداد 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی